MCS Ordinacija
Program namijenjen poliklinikama i ordinacijama
MCS Ordinacija razvijena je za domaćeg naručioca te je nakon uspješne implementacije želimo ponuditi i ostalim zainteresiranim ordinacijama u Hrvatskoj. Pruža podršku i povećava efikasnost pri svim administrativnim poslovima koje ordinacije svakodnevno obavljaju. Aplikacija je zasnovana na modernim procesima rada s pacijentom i smanjuje potrebu za administracijom.
MCS Ordinacija – poslovni procesi
Prijem pacijenata
- Evidentiranje svih potrebnih podataka o pacijentu
- Otvaranje matičnog kartona
- Bilješke i kategorizacija pacijenata
- Uvid u podatke pacijenata s radnog mjesta sestre
- Uvid u podatke pacijenata s radnog mjesta liječnika
Pregled pacijenata
- Odabir pregleda iz izbornika s predlošcima za popunjavanje
- Uvid u izvršene preglede – dosje pacijenta
- Uvid u obavljene laboratorijske nalaze
- Evidentiranje bilješki i opaska
- Slanje nalaza pacijenata emailom
Laboratorij
- Vlastiti laboratorij
- Uputnica za eksterni laboratorij
- Vezanje laboratorijskog pregleda na arhivu pacijenta
- Financijski odnos s eksternim laboratorijima
Financijski poslovi
- Izdavanje predračuna, računa R1, R2 i ponuda
- Mogućnost odabira više načina plaćanja
- Dnevni pregled i zaključak blagajne
Veza prema knjigovodstvu
Prema dogovorenom protokolu generira se izvještajna dokumentacija za transfer podataka u knjigovodstvo. Mogućnost integracije s knjigovodstvenim sustavom XC Vision.
Izvještaji o financijskim promjenama
- Dnevni zaključak blagajne
- Rekapitulacije po vrstama pacijenata (pravne osobe i fizičke osobe)
- Vrste plaćanja (kartice, gotovina, osiguranje, poslovni račun i sl.)
- Mjesečne analize i financijski izvještaji
Konfiguracija programa
- Može se konfigurirati u različitim poslovnim okruženjima
- Mogućnost samostalnog rada
- Rad u mreži sa centralnim serverom
- Mogućnost udaljenog rada iz odvojenih lokacija
- Mogućnost spajanja u sustav iz udaljenih lokacija kroz zaštićenu VPN vezu
Korisnička prava
Pristup sustavu dozvoljen je kroz hijerarhijska korisnička prava i zaštićen je lozinkama, a administrator aplikacije dodjeljuje prava prema poslovnoj politici ordinacije
Osoblje
U aplikaciji se vodi evidencija o prisutnosti na radu cjelokupnog osoblja kroz prijavu i odjavu na računalu.
Predlošci
Uz program se isporučuju standardni predlošci tekstova za izvršene preglede, no oni se mogu definirati od strane odgovornih osoba. Procedure rada definiraju organizaciju i način funkcioniranja ordinacije.
Osnovne značajke aplikacija
- Jednostavno se instalira
- Lagana je za računalo/laptop i time ne zahtijeva ulaganje u opremu
- Lako se implementira i koristi
- Značajno smanjuje operativne troškove
- Nije ograničena na broj korisnika
* Cijena programa na upit (ovisi o više faktora poput veličine poslovnog sustava naručitelja).