Evidencija radnog vremena

Otkrijte prednosti aplikacije za evidenciju radnog vremena

Moderno rješenje koje omogućuje planiranje radnog vremena zaposlenika. evidenciju izostanaka i praćenje prisutnosti na radu

Uključuje evidentiranje dolazaka i odlazaka s posla, praćenje izostanaka ili pauza te pružanje detaljnih izvještaja o radnom vremenu.

Planiranje radnog vremena zaposlenika

Evidencija svih promjena i izostanaka

Praćenje prisutnosti u realnom vremenu

Izrada svih potrebnih izvještaja


Aplikacija za evidenciju radnog vremena

Organizacija zaposlenika i praćenje radnog vremena po odjelima.

Izrada plana rada za svakog zaposlenika pojedinačno ili za cijeli odjel odjednom.

Evidencija smjenskog rad, dežurstva, dvokratnog radnog vremena, terenskog rada, službenih putovanja.

Evidencija izostanaka, bolovanja, godišnjih odmora, porodiljnih, neradnih dana i blagdana.


Detaljni izvještaji

Izrada svih potrebnih izvještaja za obračun plaće prema zakonskim propisima.

Mogućnost ispisa plana rada za svakog zaposlenika.

Pregled godišnjih odmora, bolovanja, pauza i dr. izostanaka.

Izvještaji s prijavama i odjavama zaposlenika.

Izvještaji za određeni dan, mjesec ili određeno razdoblje.

Izvještaji u pdf i excel formatu.

Zaključavanje perioda za izmjene nakon ispisa važnih izvještaja za dodatnu sigurnost.


Web aplikacija

Voditeljima olakšava evidenciju radnog vremena na svom odjelu

Brzi unos i izmjena planiranog radnog vremena zaposlenika u dinamičnom okruženju.

Unaprijed definirane radne smjene.

Pristup putem računala ili mobitela s udaljenog mjesta ili iz ureda.


Isprobajte odmah!

Za ulazak u aplikaciju koristite podatke za prijavu:

Korisničko ime: demo

Lozinka: demo


 


PRIJAVE I ODJAVE ZAPOSLENIKA

Evidencija realnog radnog vremena na temelju prijava i odjava zaposlenika putem uređaja, mobitela ili web linka.

Pregled dolazaka i odlazaka s radnog mjesta, zakašnjenja i prekovremenih u realnom vremenu.

Specijalizirani uređaji za evidentiranje prijava i odjava zaposlenika i kontrolu pristupa.

Uređaj povezan s aplikacijom bilježi sve prijave i odjave zaposlenika u realnom vremenu.

Prijava putem RFID kartica ili čipova u obliku privjeska.

Napredniji načini prijava očitanjem otiska prsta ili skeniranjem lica.

Online prijava i odjava

Jednostavna prijava i odjava zaposlenika putem mobitela, računala ili bilo kojeg drugog uređaja s internet vezom.

Unosom korisničkog imena i lozinke svaki zaposlenik može se lako prijaviti ili odjaviti s radnom mjesta.

Idealno za udaljene načine rada, rad izvan ureda, rad na terenu.

Online prijava i odjava od strane voditelja

Prijava i odjava zaposlenika od strane voditelja odjela putem web aplikacije.

Voditelj unosi točno vrijeme dolaska i odlaska zaposlenika na posao.

Mogućnost preseljenja zaposlenika s jednog odjela na drugi.

Prisutnost u realnom vremenu

Praćenje prisutnosti na radu na temelju prijava i odjava zaposlenika.

Brzi pregled dolazaka na posao, izostanaka, zakašnjenja ili prekovremenih u realnom vremenu.

Praćenje prisutnosti na radu s udaljenog mjesta, posebno važno za tvrtke koje se susreću s radom od kuće ili radom izvan tvrtke.

Integracije s drugim sustavima

Povežite evidenciju radnog vremena s ostalim aplikacijama za još veću produktivnost.

Sinkronizacija podataka o zaposlenicima s kadrovskom evidencijom.

Putni nalozi otvoreni u Go Locoo aplikaciji bilježe se u evidenciji rada kao službeni put.

Potpuna integracija s programom za obračun plaća. Kroz par klikova, podaci o radu zaposlenika prenose se u drugi sustav, čime se uvelike pojednostavljuje proces obračuna plaća.

Zašto koristiti ERV aplikaciju?

Uspješno implementirano u hotelima, građevinskim poduzećima, javnim ustanovama i privatnim poduzećima svih veličina.

 

 

 

FLEKSIBILNOST

Prilagođeno radu u dinamičnom oruženju s velikim brojem zaposlenika i odjela.

Podržano praćenje rada na terenu, rada na više odjela, od kuće ili iz ureda.

UŠTEDA VREMENA I RESURSA

Zamjena za ručno vođenje evidencije radnog vremena koje može biti zahtjevno i nepregledno te oduzima puno vremena.

KONTROLA

Omogućen pristup aplikaciji prema dodjeljenim ovlastima i organizacijskoj strukturi.

Ovlaštena osoba ima mogućnost kontrole i izmjene evidencija s greškama.

AUTOMATIZACIJA

Jednim klikom podaci o radu prenose se u program za obračun plaće – na temelju čega se radi obračun.

Povezanost s drugim sustavima olakšava i smanjuje potencijalne greške u procesima upravljanja ljudskim potencijalima.

Zainteresirani ste za ovaj program?

Uneseni privatni podaci koriste se isključivo u svrhu odgovora na Vaš upit. Poslani podaci neće se zapisivati/pohranjivati niti će se dijeliti s trećim stranama.
Uspješno Vaš upit je uspješno poslan! Ubrzo će Vas kontaktirati djelatnik s odgovorom.
Neuspješno GREŠKA! Upit nije poslan! Molimo prokušajte ponovno.