Go Locco – Putni nalozi

Kako aplikacija GoLocco može pomoći Vašem poslovanju?
Izrada putnih naloga
Izrada i ispis putnog naloga od strane ovlaštene osobe ili direktno od putnika. Mogućnost izrade s udaljenih lokacija putem mobilnih uređaja.
Pretraživanje
Jednostavno pretraživanje i filtriranje putnih naloga prema statusu naloga, datumskom razdoblju, broju naloga, vrsti..
Kopiranje
Mogućnost generiranja novog putnog naloga iz postojećih, opcijom kopiranja
Odobravanje
Odobravanje putnih naloga i akontacija od strane ovlaštene osobe
Prilozi
Putnici tijekom ili nakon puta imaju mogućnost dodavanja digitalnih priloga (npr. račun parkinga, cestarine..)
Obračun
Obračun putnih naloga u zemlji i inozemstvu od strane ovlaštene osobe
Digitalni potpis
Mogućnost digitalnog potpisivanja obračuna putnih naloga direktno kroz aplikaciju od strane ovlaštene osobe. Mogućnost potpisivanja više obračuna odjednom.
Obavijesti
Mogućnost primanja e-mail obavijesti kada je obračun spreman za potpis.
SEPA transferi
Pregled SEPA transfera, izrada novog SEPA zapisa i preuzimanje SEPA XML datoteke za provođenje terećenja računa platitelja, a koju inicira primatelj plaćanja temeljem suglasnosti koju mu je dao platitelj.
Automatsko knjiženje u knjigovodstvo
Svaki nalog nakon odobrenja i likvidiranja automatski se prenosi u odgovarajuća konta za knjigovodstvene potrebe.
Vozni park
Vođenje evidencije službenih i privatnih vozila
Izvještaji
Kvalitetni i pouzdani mjesečni izvještaji koji se mogu preuzeti u PDF i excel formatu.
Kontrolna ploča
Kontrolna ploča omogućuje kalendarski prikaz svih aktivnih putnih naloga, brzo dodavanje novog naloga, statistiku prema statusima.
Isprobajte GoLocco odmah!
Radi jednostavnije prezentacije programa, pripremljena je demo verzija, koju možete isprobati ovdje:
Za ulazak u program koristite podatke za prijavu:
Korisničko ime: info10
Lozinka: info10
Iskoristite sve prednosti GoLocco aplikacije

KORISNIČKE ULOGE
Pristup aplikaciji u potpunosti je prilagodljiv korisniku koji se prijavljuje u sustav. Na temelju unaprijed određenih ovlasti korisnik ima pristup specifičnim funkcijama ovisno o hijerarhijskoj strukturi (ovlaštene osobe, putnici, potpisnici..)

DOSTUPNOST
Mogućnost cjelovitog udaljenog rada. Djelatnici koji zbog dinamike posla trebaju mogućnost samostalnog otvaranja putnih naloga izvan organizacije sada mogu to učiniti s bilo koje udaljene lokacije kao i ovlaštene osobe koje imaju mogućnost udaljenog odobravanja i potpisa naloga.

UŠTEDA VREMENA
Aplikacija pohranjuje sve matične podake potrebne za brzu izradu putnog naloga – putnici, dnevnice, cijene goriva, destinacije, vozila.
Povezanost s drugim sustavima
Automatski prijenos u odgovarajuća konta za knjigovodstvene potrebe. Integracija s knjigovodstvenim programom olakšava knjiženje putnih troškova i ubrzava proces obračuna, a može se povezati i sa sustavima trećih strana.
Fleksibilnost u načinu rada
Prilagodba specifičnim potrebama svakog klijenta, omogućujući personalizaciju aplikacije prema načinu poslovanja unutar organizacije. Ova prilagodba čini aplikaciju atraktivnom za tvrtke sa specifično definiranim procesima vezanim uz putne naloge.
Višejezičnost
Aplikacija je višejezična i dostupna je na hrvatskom i engleskom jeziku. To je pozitivno ukoliko tuzemne tvrtke imaju strane državljane u vlasničkoj/upravnoj strukturi.
Za koga je namijenjena aplikacija?
Aplikacija je pogodna za organizacije u kojima djelatnici učestalo putuju te zbog dinamike posla trebaju mogućnost samostalnog otvaranja putnog naloga na terenu. U takvim situacijama djelatnici izrađuju putne naloge za sebe s bilo koje udaljene lokacije, pristupanjem aplikaciji preko Internet preglednika, a nalozi se zatim prosljeđuju ovlaštenom administratoru na odobrenje nakon čega se nalog dalje obrađuje (obračunava, isplaćuje i knjiži).
Zainteresirani ste za ovaj program?

Vaš upit je uspješno poslan!
Ubrzo će Vas kontaktirati djelatnik s odgovorom.
