Go Locco – Putni nalozi

Kako aplikacija GoLocco može pomoći Vašem poslovanju?
Izrada putnih naloga
Izrada i ispis putnog naloga od strane ovlaštene osobe ili direktno od putnika. Mogućnost izrade s udaljenih lokacija putem mobilnih uređaja.
Pretraživanje
Jednostavno pretraživanje i filtriranje putnih naloga prema statusu naloga, datumskom razdoblju, broju naloga, vrsti..
Kopiranje
Mogućnost generiranja novog putnog naloga iz postojećih, opcijom kopiranja
Odobravanje
Odobravanje putnih naloga i akontacija od strane ovlaštene osobe
Prilozi
Putnici tijekom ili nakon puta imaju mogućnost dodavanja digitalnih priloga (npr. račun parkinga, cestarine..)
Obračun
Obračun putnih naloga u zemlji i inozemstvu od strane ovlaštene osobe
Digitalni potpis
Mogućnost digitalnog potpisivanja obračuna putnih naloga direktno kroz aplikaciju od strane ovlaštene osobe. mogućnost potpisivanja više obračuna odjednom.
Obavijesti
Mogućnost primanja obavijesti kada je obračun spreman na potpis na e-mail
SEPA transferi
Pregled SEPA transfera, izrada novog SEPA zapisa i preuzimanje SEPA XML datoteke za provođenje terećenja računa platitelja, a koju inicira primatelj plaćanja temeljem suglasnosti koju mu je dao platitelj.
Automatsko knjiženje u knjigovodstvo
Svaki nalog nakon odobrenja i likvidiranja automatski se prenosi u odgovarajuća konta za knjigovodstvene potrebe.
Vozni park
Vođenje evidencije službenih i privatnih vozila
Izvještaji
Kvalitetni i pouzdani mjesečni izvještaji koj ise mogu preuzeti u PDF i excel formatu.
Kontrolna ploča
Kontrolna ploča omogućuje kalendarski prikaz svih aktivnih putnih naloga, brzo dodavanje novog naloga, statistiku prema statusima.
Isprobajte GoLocco Demo
Radi jednostavnije prezentacije programa, pripremljena je demo verzija, koju možete pregledati i isprobati ovdje:
Za ulazak u program koristite podatke za prijavu:
Korisničko ime: info10
Lozinka: info10
Prednosti za korisnike GoLocco aplikacije

KORISNIČKE ULOGE
Pristup aplikaciji prema dodijeljenim ovlastima. Prijavom u aplikaciju, korisnik na temelju unaprijed određenih ovlasti ima pristup specifičnim funkcijama – različite mogućnosti za ovlaštene osobe, putnike, potpisnika.

DOSTUPNOST
Aplikacija je dostupna svim djelatnicima i ovlaštenim osobama preko interneta. Omogućen pristup s udaljenih lokacija preko bilo kojeg uređaja s internet vezom.

UŠTEDA VREMENA
Aplikacija pohranjuje sve matične podake koji su korisniku potrebni za brzu izradu putnog naloga – putnici, dnevnice, cijene goriva, destinacije, vozila
Za koga je namijenjena aplikacija?
Aplikacija je pogodna za organizacije u kojima djelatnici učestalo putuju te zbog dinamike posla trebaju mogućnost samostalnog otvaranja putnog naloga na terenu. U takvim situacijama djelatnici izrađuju putne naloge za sebe s bilo koje udaljene lokacije, pristupanjem aplikaciji preko Internet preglednika, a nalozi se zatim prosljeđuju ovlaštenom administratoru na odobrenje nakon čega se nalog dalje obrađuje (obračunava, isplaćuje i knjiži).
Zainteresirani ste za ovaj program?

Vaš upit je uspješno poslan!
Možete očekivati odgovor u najkraćem mogućem roku (unutar 24h).

GREŠKA! Upit nije poslan!
Molimo prokušajte ponovno kasnije ili nas direktno kontaktirajte.