Go Locco – Putni nalozi

Kako aplikacija GoLocco može pomoći Vašem poslovanju?


 

Izrada putnih naloga

Izrada i ispis putnog naloga od strane ovlaštene osobe ili direktno od putnika. Mogućnost izrade s udaljenih lokacija putem mobilnih uređaja.

Pretraživanje

Jednostavno pretraživanje i filtriranje putnih naloga prema statusu naloga, datumskom razdoblju, broju naloga, vrsti..

Kopiranje

Mogućnost generiranja novog putnog naloga iz postojećih, opcijom kopiranja

Odobravanje

Odobravanje putnih naloga i akontacija od strane ovlaštene osobe

Prilozi

Putnici tijekom ili nakon puta imaju mogućnost dodavanja digitalnih priloga  (npr. račun parkinga, cestarine..)

Obračun

Obračun putnih naloga u zemlji i inozemstvu od strane ovlaštene osobe

Digitalni potpis

Mogućnost digitalnog potpisivanja obračuna putnih naloga direktno kroz aplikaciju od strane ovlaštene osobe. mogućnost potpisivanja više obračuna odjednom.

Obavijesti

Mogućnost primanja obavijesti kada je obračun spreman na potpis na e-mail

SEPA transferi

Pregled SEPA transfera, izrada novog SEPA zapisa i preuzimanje SEPA XML datoteke za provođenje terećenja računa platitelja, a koju inicira primatelj plaćanja temeljem suglasnosti koju mu je dao platitelj.

Automatsko knjiženje u knjigovodstvo

Svaki nalog nakon odobrenja i likvidiranja automatski se prenosi u odgovarajuća konta za knjigovodstvene potrebe.

Vozni park

Vođenje evidencije službenih i privatnih vozila

Izvještaji

Kvalitetni i pouzdani mjesečni izvještaji koj ise mogu preuzeti u PDF i excel formatu.

Kontrolna ploča

Kontrolna ploča omogućuje kalendarski prikaz svih aktivnih putnih naloga, brzo dodavanje novog naloga, statistiku prema statusima.

Isprobajte GoLocco Demo


Radi jednostavnije prezentacije programa, pripremljena je demo verzija, koju možete pregledati i isprobati ovdje:

Za ulazak u program koristite podatke za prijavu:

Korisničko ime: info10

Lozinka: info10

Prednosti za korisnike GoLocco aplikacije


 

KORISNIČKE ULOGE

Pristup aplikaciji prema dodijeljenim ovlastima. Prijavom u aplikaciju, korisnik na temelju unaprijed određenih ovlasti ima pristup specifičnim funkcijama – različite mogućnosti za ovlaštene osobe, putnike, potpisnika.

DOSTUPNOST

Aplikacija je dostupna svim djelatnicima i ovlaštenim osobama preko interneta. Omogućen pristup s udaljenih lokacija preko bilo kojeg uređaja s internet vezom.

UŠTEDA VREMENA

Aplikacija pohranjuje sve matične podake koji su korisniku potrebni za brzu izradu putnog naloga – putnici, dnevnice, cijene goriva, destinacije, vozila

Za koga je namijenjena aplikacija?


 

Aplikacija je pogodna za organizacije u kojima djelatnici učestalo putuju te zbog dinamike posla trebaju mogućnost samostalnog otvaranja putnog naloga na terenu. U takvim situacijama djelatnici izrađuju putne naloge za sebe s bilo koje udaljene lokacije, pristupanjem aplikaciji preko Internet preglednika, a nalozi se zatim prosljeđuju ovlaštenom administratoru na odobrenje nakon čega se nalog dalje obrađuje (obračunava, isplaćuje i knjiži).

Zainteresirani ste za ovaj program?

Uneseni privatni podaci koriste se isključivo u svrhu odgovora na Vaš upit. Oni se neće zapisivati/pohranjivati osim ako iz upita ne proizađe potreba za slanjem ponude ili daljnje suradnje. Vaši privatni podaci ne dijele se s trećim stranama.
Uspješno

Vaš upit je uspješno poslan!

Možete očekivati odgovor u najkraćem mogućem roku (unutar 24h).

Neuspješno

GREŠKA! Upit nije poslan!

Molimo prokušajte ponovno kasnije ili nas direktno kontaktirajte.