Servis vozila
Programski sustav za upravljanje autoservisom tj. servisom vozila
Program Servis vozila dio je programskog sustava DMS, koji omogućava korisniku vođenje servisnog centra za vozila. To podrazumijeva upravljanje radnim nalozima, strankama i njihovim vozilima, najavama na servis i dr.
Namijenjen je servisnim centrima te auto kućama i salonima koji imaju servisne stanice u sklopu svoje poslovnice ili na odvojenim lokacijama. Program u praksi služi za praćenje rada servisera, upravljanje servisnim terminima i ugovorima o održavanju vozila, omogućava pregled blagajne i svih izdanih računa te omogućava plansko vođenje kontakata prema aktivnim i potencijalnim strankama, koje se želi potaknuti na dolazak na servis.
Osnovne funkcije programa
- Praćenje podataka o strankama i njihovim vozilima poput: matičnih podaci vozila, vlasnici vozila, kartice vozila s ispisom svih servisa, praćenje recall/rework kampanji za vozilo
- Mogućnost unosa novih djelatnika (servisera) direktno kroz aplikaciju što administratoru omogućava direktno upravljanje serviserima
- Upravljanje najavama na servis po serviseru ili prijamniku s opisom radova i predviđenim trajanjem servisa, podsjetnik za termin, slanje SMS podsjetnika strankama, automatsko otvaranje radnog naloga iz najave
- Kalendarsko praćenje servisnih termina uz mogućnost dodavanja neograničenog broja servisera – čime se povećava kapacitet raspoloživih termina servisnog centra
- Mogućnost odabira vrste servisa, otvaranje različitih vrsta radnih naloga i servisnih radova – svaki sa svojom unaprijed definiranom cijenom i procijenjenim vremenom trajanja
- Mogućnost integracije s Web stranicom na način da se kupcima omogući online najava na servis direktno kroz Web stranicu servisnog centra ili auto kuće – više o ovoj opciji možete pročitati ovdje: Online najave na servis
- Podaci o raspoloživim artiklima (npr. dijelovi) iz cjenika i sa skladišta dostupni su u programu (podaci se dovlače iz programskog sustava za komercijalno skladišno poslovanje XC Komercijalno, koji je dio DMS programskog sustava)
- Praćenje rada djelatnika servisa (serviseri i servisni savjetnici), prijava i odjava rada na radnim nalozima s barkod čitačem, praćenje odrađenih/naplaćenih radnih jedinica (AW/sati), praćenje vremena provedenog u servisu i vremena provedenog u radu na nalozima
- Pregled i unos radnih naloga, dodavanje pozicija i radova na naloge te ispis ponude s naloga
- Izrada brzih ponuda za servis
- Mogućnost izrada ponuda za održavanje vozila – ponude koje obuhvaćaju više planiranih servisa unaprijed
- Uvid u blagajnu servisa – pregled računa (izrađuju se automatski iz radnog naloga), plaćanje računa, ispis i garancijski računi
- Upravljanje zamjenskim vozilima
- Planiranje kontakata sa aktivnim strankama i potencijalnim kupcima (pozivi na servis, mailing liste, SMS liste, nove akcije i sl.)
- Napredna izvještajna funkcionalnost, koja obuhvaća analizu servisa i prijema vozila, evidenciju rada servisera, pregled računa i financijsku analizu servisa
- Mogućnost kontrole – praćenja izmjena po računima i nalozima
CRM funkcionalnosti (servisni kontakti s kupcima)
Sustav za automatsko generiranje planiranih kontakata s kupcem – prilikom izrade računa za kupnju vozila.
Info kontakt i poziv na prvi servis – automatski upis planiranih kontakata za provjeru zadovoljstva kupca nakon servisa i poziv na sljedeći servis uz mogućnost slanja cirkularnih pisama.
Planirani kontakti pri dolasku naručenog dijela vozila – dolazak na stanje naručenog dijela u povezanom programskom sustavu XC Komercijalno, program automatski upisuje planirani kontakt za zvanje kupca – uvjetovano dolaskom rezervnog dijela.
Planirani kontakti i izvještaji
- Pretraživanje kontakata po broju šasije ili partneru
- Ručni upis planiranog kontakta, izvještaji o planiranim, ostvarenim i neostvarenim kontaktima, ručna evidencija o ostvarenim kontaktima i ispis naljepnica za:
- Partnere koji su kupili auto u odabranom razdoblju
- Partnere koji su bili na servisu u odabranom razdoblju
- Neostvarene kontakte s vrstom “slanje pisma” u odabranom razdoblju
- Partnere koji imaju automobile starije od odabranog datuma
- Mogućnost izvoza statistike u Excel
- Izvještaj o kupcima koji su kupili vozilo, a nisu još bili na servisu
- Mogućnost importa šasija iz Excela kao planirane kontakte, mogućnost ograničenja unosa planiranih kontakata samo za one koji nisu bili kontaktirani
- Izvještaj za pregled ocjena i opisa na kontaktima
SMS usluge
Nudimo mogućnost instalacije Web servisa za slanje SMS-ova online (uvjet je imati potpisan ugovor s pružateljem takvih usluga, u kojem se određuje cijena po poruci i kodeks ponašanja)
SMS sustav omogućava:
- Pojedinačno slanje SMS poruka partnerima
- Masovno slanje SMS poruka partnerima poput raznih obavijesti o akcijama i pogodnostima
- Slanje cirkularnih SMS poruka partnerima koji zadovoljavaju uvjete o prodaji vozila u nekom razdoblju
- Slanje pojedinačne SMS poruke s radnog naloga (servis vozila)
- Slanje obavijesnih poruka poput: “Vozilo gotovo” ili “Potvrda dodatnog troška”
- Najave na servis – potvrda termina dolaska
Izvještaji iz programa
- Kartica vozila – pregled svih servisa vozila s prikazom utrošenih radova i dijelova
- Pregled izvedenih radova po vrsti radnog naloga i servisa
- Pregled izvedenih radova po serviserima
- Pregled najava na servis u odabranom periodu
- Pregled svih aktivnih vozila u servisu po periodu
- Pregled kupljenih vozila koja nisu bila na servisu u određenom periodu (samo uz program Autosalon)
- Mogućnost izrade prilagođenih izvještaja po zahtjevu naručitelja
* Cijena programa na upit (ovisi o više faktora poput veličine poslovnog sustava naručitelja).