Programska rješenja za Vas

MCS Ordinacija

Program namijenjen poliklinikama i ordinacijama

MCS Ordinacija razvijena je za domaćeg naručioca te je nakon uspješne implementacije želimo ponuditi i ostalim zainteresiranim ordinacijama u Hrvatskoj. Pruža podršku i povećava efikasnost pri svim administrativnim poslovima koje ordinacije svakodnevno obavljaju. Aplikacija je zasnovana na modernim procesima rada s pacijentom i smanjuje potrebu za administracijom.

Galerija slika programa

(Kliknite na sliku za pregled galerije)
Program MCS Ordinacija

MCS Ordinacija – poslovni procesi

Prijem pacijenata

  • Evidentiranje svih potrebnih podataka o pacijentu
  • Otvaranje matičnog kartona
  • Bilješke i kategorizacija pacijenata
  • Uvid u podatke pacijenata s radnog mjesta sestre
  • Uvid u podatke pacijenata s radnog mjesta liječnika

Pregled pacijenata

  • Odabir pregleda iz izbornika s predlošcima za popunjavanje
  • Uvid u izvršene preglede – dosje pacijenta
  • Uvid u obavljene laboratorijske nalaze
  • Evidentiranje bilješki i opaska
  • Slanje nalaza pacijenata emailom

Laboratorij

  • Vlastiti laboratorij
  • Uputnica za eksterni laboratorij
  • Vezanje laboratorijskog pregleda na arhivu pacijenta
  • Financijski odnos s eksternim laboratorijima

Financijski poslovi

  • Izdavanje predračuna, računa R1, R2 i ponuda
  • Mogućnost odabira više načina plaćanja
  • Dnevni pregled i zaključak blagajne

Veza prema knjigovodstvu

Prema dogovorenom protokolu generira se izvještajna dokumentacija za transfer podataka u knjigovodstvo. Mogućnost integracije s knjigovodstvenim sustavom XC Vision.

Izvještaji o financijskim promjenama

  • Dnevni zaključak blagajne
  • Rekapitulacije po vrstama pacijenata (pravne osobe i fizičke osobe)
  • Vrste plaćanja (kartice, gotovina, osiguranje, poslovni račun i sl.)
  • Mjesečne analize i financijski izvještaji

Konfiguracija programa

  • Može se konfigurirati u različitim poslovnim okruženjima
  • Mogućnost samostalnog rada
  • Rad u mreži sa centralnim serverom
  • Mogućnost udaljenog rada iz odvojenih lokacija
  • Mogućnost spajanja u sustav iz udaljenih lokacija kroz zaštićenu VPN vezu

Korisnička prava

Pristup sustavu dozvoljen je kroz hijerarhijska korisnička prava i zaštićen je lozinkama, a administrator aplikacije dodjeljuje prava prema poslovnoj politici ordinacije

Osoblje

U aplikaciji se vodi evidencija o prisutnosti na radu cjelokupnog osoblja kroz prijavu i odjavu na računalu.

Predlošci

Uz program se isporučuju standardni predlošci tekstova za izvršene preglede, no oni se mogu definirati od strane odgovornih osoba. Procedure rada definiraju organizaciju i način funkcioniranja ordinacije.

Osnovne značajke aplikacija

  • Jednostavno se instalira
  • Lagana je za računalo/laptop i time ne zahtijeva ulaganje u opremu
  • Lako se implementira i koristi
  • Značajno smanjuje operativne troškove
  • Nije ograničena na broj korisnika

Za sve dodatne informacije ili prezentaciju programa, slobodno nas kontaktirajte.

Cijena programa na upit (ovisi o više faktora poput veličine poslovnog sustava naručitelja).