Evidencija radnog vremena
Otkrijte prednosti aplikacije za evidenciju radnog vremena
Moderno rješenje koje tvrtkama omogućuje praćenje radnog vremena zaposlenika.
Uključuje evidentiranje dolazaka i odlazaka s posla, praćenje izostanaka ili pauza te pružanje detaljnih izvještaja o radnom vremenu.

Planirajte radno vrijeme zaposlenika

Bilježite sve promjene i izostanke s posla

Pratite prisutnost u realnom vremenu

Izradite sve potrebne izvještaje
Aplikacija za evidenciju radnog vremena
Organizacija zaposlenika i praćenje radnog vremena po odjelima.
Izrada plana rada za svakog zaposlenika pojedinačno ili automatski za cijeli odjel.
Evidencija smjenskog rada, dežurstva, dvokratnog radnog vremena, terenskog rada, službenih putovanja.
Evidencija izostanka, bolovanja, godišnjeg odmora, porodiljnog dopusta, neradnih dana i blagdana.
Detaljni izvještaji
Izrada svih potrebnih izvještaja za obračun plaće prema zakonskim propisima.
Mogućnost ispisa plana rada za svakog zaposlenika.
Pregled godišnjih odmora, bolovanja, pauza i dr. izostanaka.
Izvještaji s prijavama i odjavama zaposlenika.
Izvještaji za određeni dan, mjesec ili određeno razdoblje.
Izvještaji u pdf i excel formatu.
Zaključavanje perioda za izmjene nakon ispisa važnih izvještaja za dodatnu sigurnost.
PRIJAVE I ODJAVE ZAPOSLENIKA
Evidencija realnog radnog vremena na temelju prijava i odjava zaposlenika putem uređaja, mobitela ili web linka.
Pregled dolazaka i odlazaka s radnog mjesta, zakašnjenja i prekovremenih u realnom vremenu.
Specijalizirani uređaji za evidentiranje prijava i odjava zaposlenika i kontrolu pristupa.
Uređaj povezan s aplikacijom bilježi sve prijave i odjave zaposlenika u realnom vremenu.
Prijava putem RFID kartica ili čipova u obliku privjeska.
Napredniji načini prijava očitanjem otiska prsta ili skeniranjem lica.
Online prijava i odjava
Jednostavna prijava i odjava zaposlenika putem mobitela, računala ili bilo kojeg drugog uređaja s internet vezom.
Unosom korisničkog imena i lozinke svaki zaposlenik može se lako prijaviti ili odjaviti s radnom mjesta.
Idealno za udaljene načine rada, rad izvan ureda, rad na terenu.
Prisutnost u realnom vremenu
Praćenje prisutnosti na radu na temelju prijava i odjava zaposlenika.
Brzi pregled dolazaka na posao, izostanaka, zakašnjenja ili prekovremenih u realnom vremenu.
Praćenje prisutnosti na radu s udaljenog mjesta, posebno važno za tvrtke koje se susreću s radom od kuće ili radom izvan tvrtke.
Integracije s drugim sustavima
Povežite evidenciju radnog vremena s ostalim aplikacijama za još veću produktivnost.
Sinkronizacija podataka o zaposlenicima s kadrovskom evidencijom.
Putni nalozi otvoreni u Go Locoo aplikaciji bilježe se u evidenciji rada kao službeni put.
Potpuna integracija s programom za obračun plaća. Kroz par klikova, podaci o radu zaposlenika prenose se u drugi sustav, čime se uvelike pojednostavljuje proces obračuna plaća.
Zašto koristiti ERV aplikaciju?
Moderno, brzo i efikasno rješenje za evidenciju radnog vremena namijenjeno tvrtkama svih veličina.
Uspješno implementirano u hotelima, građevinskim poduzećima, javnim ustanovama i privatnim poduzećima svih veličina.
FLEKSIBILNOST
Prilagođeno radu u dinamičnom oruženju s velikim brojem zaposlenika i odjela.
Podržano praćenje rada na terenu, od kuće ili iz ureda.
UŠTEDA VREMENA I RESURSA
Aplikacija zamijenjuje ručno vođenje evidencije radnog vremena koje je zahtjevno i oduzima puno vremena. Proces evidencije manje je stresan.
KONTROLA
Omogućen pristup aplikaciji prema dodjeljenim ovlastima i organizacijskoj strukturi.
Ovlaštena osoba ima mogućnost kontrole i izmjene evidencija s greškama.
AUTOMATIZACIJA
Jednim klikom podaci o radu prenose se u program za obračun plaće – na temelju čega se radi obračun.
Povezanost s drugim sustavima olakšava i smanjuje potencijalne greške u procesima upravljanja ljudskim potencijalima.
Zainteresirani ste za ovaj program?

Vaš upit je uspješno poslan!
Ubrzo će Vas kontaktirati djelatnik s odgovorom.
