Programska rješenja za Vas

MCS P&S – aplikacija za upravljanje privolama partnera

MCS P&S (privatnost i sigurnost) je aplikacija za upravljanje privolama fizičkih partnera i kupaca. Napravljena je sa ciljem da se usklade sva naša programska rješenja s GDPR uredbom te da se postigne dodatna razina sigurnosti podataka u skladu s modernim programskim trendovima u svijetu.

Integrira se (odnosno povezuje) sa svim programima u poslovnom sustavu kako bi privole partnera bile dostupne na jednom centralnom mjestu te kako bi svrhe privola imale utjecaj na određene akcije iz povezanih programskih sustava poput kontaktiranja kupaca kroz različite kanale, npr. telefonski poziv, SMS, newsletter i sl. – odnosno sustav bi npr. automatski sprječavao slanje newslettera prema strankama koje nisu dale privolu za takvu vrstu kontakta.

Aplikacija omogućava brzo i jednostavno usklađivanje s GDPR uredbom te je poveziva ne samo s našim programima, već i s programskim sustavima trećih strana.

Glavne značajke aplikacije

  • Izrada neogranićenog broja privola koje dajete strankama na potpis, odnosno prihvat – svaka privola ima svoju svrhu
  • Neogranićena fleksibilnost u izgledu privola
  • Mogućnost kombiniranja više svrha na jednoj privoli
  • Dodavanje novih i uređivanje postojećih privola prema vlastitim potrebama
  • Evidentiranje svih aktivnih privola stranaka digitalno uz mogućnost prilaganja skeniranih potpisanih privola
  • Mogućnost davanja strankama digitalnu privolu na potpis putem tableta ili mobitela
  • Mogućnost odabira preferiranog načina kontaktiranja partnera za određenu svrhu (email, telefon, mobitel/SMS, pošta)
  • Pregled svih aktivnih privola uz mogućnost sortiranja, filtriranja i grupiranja po svim dostupnim podacima
  • Evidencija danih privola po poslovnoj jedinici, operateru i izvoru privole (iz kojeg programa je stigla)
  • Automatsko vođenje arhive privola za svaku stranku
  • Pravo na uvid u podatke – mogućnost ispisa privatnih podataka stranke iz povezanih sustava kroz jedan “klik”
  • Pravo na zaborav – mogućnost anonimizacije stranke, ukoliko se to zatraži
  • Dostupnost dokumenata povezanih s GDPR uredbom direktno kroz program radi brže dostupnosti (Izjava o zaštiti privatnih podataka, Akt o imenovanju DPO-a, Interni akt podruzeća i dr.)
  • Napredni sustav ovlasti – može spriječiti zlouporabu i neovlašteni pristup za određene djelatnike