Novi projekti u ožujku i travnju 2015. Centar MCS

Novi projekti u ožujku i travnju 2015.

Show room lead management (Stjecanje SLMI certifikata)

U tijeku travnja imamo dogovoreni termin za pristup certifikaciji našeg CRM programa za prodaju automobila marke Opel. Certifikaciju će obaviti GM DAC odjel.Pripreme za ovaj proces traju od početka godine a intenzivno na njima radimo zadnja dva mjeseca. Ovaj certifikat će omogućiti našim korisnicima u Hrvatskoj da proces prodaje Opel brenda rade prema procedurama principala što znači veću efikasnost i zadovoljstvo kupca.

Global waranty management (Stjecanje GWM certifikata)

Odmah nakon SLMI procesa pripremamo certifikaciju GWM sustava garancija. Ovim certifikatom naši korisnici aplikacija biti će direktno povezani sa Opel odjelom za garancije što znači brže ostvarivanje garancijskih predmeta. Zbog kompleksnosti posla voditelj garancijskog odjela može efikasno brinuti o garancijama, njihovom pokretanju i zaključivanju. Svi izvještaji se automatski sinkroniziraju sa Opel centralnim sustavom.

Implementacija GM part numbers kod Opel dilera

Do ljeta svi Opel diler u Hrvatskoj unutar projekta GME Customer Care and Aftersales moraju implementirati novi šifarski sustav rezervnih dijelova. Uz našu podršku postojeći sustav kataloških brojeva migrirat će se na GM part number koji će postati jedinstvena oznaka za manipulaciju sa rezervnim dijelovima. Veliku ulogu u tome odigrat će naš mobilni sustav sa prijenosnim bar kod uređajem. Šifarski sustav proširen je i lokacijskim oznakama tako da uređaj lako pronalazi artikl u skladištu i vodi prodavača skladištara u procesu izdavanja robe.

e-commerce sa responsive design tehnologijom za mobilne uređaje

Web aplikacije i servisi na Opelovim nacionalnim i dilerskim stranicama dobit će novi ‘responsive design look’ tako da će se s lakoćom koristiti na mobilnim uređajima poput tableta i pametnog telefona. Kroz e-commerce moguće je obaviti kupnju automobila, dodatne opreme i auto guma.

Service booking na mobilnoj tehnologiji

Aplikacija za najavu i rezervaciju termina za servis automobila na Opelovim nacionalnim i dilerskim stranicama dobit će novi responsive design look tako da će se kupci moći najaviti na servis koristeći mobilni uređaj poput tableta ili pametnog telefona.Opel dileri u Zagrebu ostvaruju veću najavu preko on line bookinga nego najave telefonom i direktne najave.