Uskladite svoje poslovanje s novim Pravilnikom o vođenju evidencije radnika i radnog vremena!

Novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenih kod poslodavca stupa na snagu 01.listopada 2024.

Pravilnik donosi niz promjena u načinu evidencije radnih sati i odsutnosti, uključujući sate plaćenih i neplaćenih dopusta,

sate očinskog dopusta te sate nenazočnosti zbog vojnih obveza ili kandidature za političke funkcije.

Također, poslodavci sada moraju bilježiti i dnevni odmor radnika te voditi evidenciju za specifične kategorije fizičkih osoba

poput studenata i osoba na stručnom osposobljavanju.

 

Naša specijalizirana rješenja za Evidenciju radnika i Evidenciju radnog vremena olakšavaju poslodavcima vođenje evidencija, poštujući sve odredbe novog Pravilnika.

 

Iskoristite sve prednosti aplikacija za evidenciju

Potpuna usklađenost s propisima: Budite sigurni da su svi podaci o zaposlenicima i radnom vremenu vođeni u skladu s novim Pravilnikom.

Automatizirani procesi: Smanjenje administrativnih napora kroz automatizaciju složenih procesa i integraciju s Obračunom plaće.

Fleksibilnost i prilagodljivost: Jednostavna prilagodba specifičnim potrebama, omogućuavajući besprijekornu sinkronizaciju i prilagođeno izvještavanje.

 

Kontaktirajte nas i saznajte kako naši programi mogu unaprijediti Vaše poslovanje i osigurati spremnost za nove zakonske promjene.