Go Locco – Putni nalozi
Aplikacija za brzu izradu, odobravanje i obračun putnih naloga
Cjelovito Online rješenje za organizacije u kojima radnici učestalo putuju te zbog dinamike posla trebaju mogućnost otvaranja putnog naloga s bilo koje udaljene lokacije, pristupanjem preko Internet preglednika.
Osigurava bržu komunikaciju kroz digitalno odobravanje i potpisivanje, transparentnost procesa i precizno praćenje svih troškova putovanja.
Isprobajte odmah!
Za ulazak u program koristite podatke za prijavu:
Korisničko ime: golocco
Lozinka: golocco
Otvaranje putnih naloga s lakoćom – 2 koncepta rada
- Izrada putnog naloga i unos svih osnovnih podataka od strane ovlaštenog administratora
- Samostalna izrada putnog naloga od strane radnika koji ide na službeni put
Digitalno odobravanje
Odobravanje putnih naloga i akontacija za službeno putovanje osigurava detaljan pregled i kontrolu prije polaska radnika na put. Odobreni nalozi dostupni su za ispis u papirnatom obliku ili kao digitalni dokument.
Pretraživanje
Jednostavno pretraživanje prema odabranim filterima (status, datumsko razdoblje, broj naloga, vrsta, putnik..)
Kopiranje
Brzo generiranje novog putnog naloga iz postojećeg, opcijom kopiranja
Loko vožnja
Evidencija Loko vožnje i izračun nakande za refundaciju
Vozni park
Evidencija svih službenih i privatnih vozila
Precizan obračun dnevnica i putnih troškova u zemlji i inozemstvu
Odredišta
Proces obračuna kreće od unosa svih odredišta, tuzemnih ili inozemih koja je radnik posjetio.
Dnevnice
Automatski izračun dnevnice ovisno o upisanom odredištu. Određivanje broja dnevnica i unos postotka dnevnice koji se priznaje.
Troškovi
Unos svih troškova nastalih tijekom službenog putovanja, prijevozni troškovi (cestarina, gorivo, mostarina, trajektni prijevoz) i ostali troškovi (smještaj, službena večera, parking).
Prilozi
Unos svih popratnih datoteka ili skeniranih dokumenata vezanih uz troškove.
Izvještaji
Unos izvještaja o rezultatima službenog putovanja.
SEPA transferi
Isplate putnih naloga putem SEPA (XML) naloga.
Digitalno Potpisivanje – brzo i sigurno
Za potpisivanje odobrenih putnih naloga ili obračuna putnih naloga koriste se digitalni kvalificirani certifikati koji zamijenjuju vlastoručni potpis.
Ovom funkcionalnošću moguće je potpisati više dokumenata odjednom, štedeći vrijeme i smanjujući administrativni posao.
Certilia sustav nudi 3 načina potpisivanja:
- Karticom (koristeći čitač kartice)
- Prijavom na Certilia portal
- Potpisivanjem preko mobilne Certilia aplikacije
Kvalitetni i pouzdani izvještaji na dohvat ruke
Izvještaji pružaju sveobuhvatne informacije o putnim nalozima, troškovima putovanja i drugim relevantnim podacima, omogućavajući jasnu i cjelovitu sliku poslovnih putovanja.
Jednostavna izrada i pohrana izvještaja u PDF ili excel formatu.
Nadzorna ploča – centralizirani pregled
Vizualni prikaz ključnih informacija i statističkih podataka na jednom mjestu. Omogućuje praćenje aktivnih naloga i pregled statusa te brzo donošenje odluka.
Iskoristite sve prednosti GoLocco aplikacije!
KONTROLA PRISTUPA
Pristup aplikaciji u potpunosti je prilagodljiv korisniku koji se prijavljuje u sustav. Na temelju unaprijed određenih ovlasti korisnik ima pristup specifičnim funkcijama ovisno o hijerarhijskoj strukturi (ovlaštene osobe, putnici, potpisnici..)
FLEKSIBILNOST
Prilagodba specifičnim potrebama svakog klijenta, omogućujući personalizaciju aplikacije prema načinu poslovanja unutar organizacije. Ova prilagodba čini aplikaciju atraktivnom za tvrtke sa specifično definiranim procesima vezanim uz putne naloge.
UŠTEDA VREMENA
Aplikacija pohranjuje sve matične podake potrebne za brzu izradu putnog naloga – putnici, dnevnice, cijene goriva, destinacije, vozila. Korisnički prijateljsko sučelje i intuitivni dizajn čine proces jednostavnim i efikasnim.