Castor – Sustav elektroničkog uredskog poslovanja
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/SEUP_banner.png)
Za koga je namijenjen Castor – SEUP ?
Castor SEUP namijenjen je Javnopravnim tijelima koja općenito rade s predmetima i aktima, odnosno zaprimaju veliku količinu ulaznih dokumenata koje urudžbiraju i provode kroz određene postupke rješavanja, a pritom trebaju mogućnost rada s kvalificiranim elektroničkim potpisima kako bi ovlaštene osobe mogle kroz sustav potpisati akte. Sadrži sve matične podatke koji su neophodni za evidenciju dokumenata i olakšavaju rad prema Uredbi o uredskom poslovanju.
Uredsko poslovanje u elektroničkom obliku
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/Organizacija-300x300.png)
Evidencija i obrada predmeta i akata
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/pristup-300x300.png)
Pristup prema dodijeljenim ovlastima i organizacijskoj strukturi
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/kolanje-300x300.png)
Brzo kolanje predmeta i pismena između organizacijskih jedinica
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/scan-300x300.png)
Papirnati akt skeniranjem pretvorite u digitalni i pohranite u sustav
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/predlosci-300x300.png)
Mogućnost izrade akta iz predloška
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/pretrazivanje-300x300.png)
Brzo pretraživanje i pronalazak pismena
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/otprema-300x300.png)
Otprema akata
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/arhiva-300x300.png)
Digitalna arhiva i upravljanje vremenom čuvanja pismena
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/obavijesti-300x300.png)
Planiranje obavijesti s vremenskim rokom kako bi se osigurali pravovremeni postupci u tijeku obrade
Prilagođene mogućnosti
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/urudzbeni-300x300.png)
Vođenje upisnika predmeta i urudžbenog zapisnika po planu klasifikacijskih i brojčanih oznaka
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/digitalni_potpis-300x300.png)
Digitalno potpisivanje i pečatiranje
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/odgovorne_osobe-300x300.png)
Usmjeravanje evidentiranih digitalnih akata prema odgovornim osobama
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/stambilj-300x300.png)
Automatsko formiranje urudžbenog broja i digitalnog štambilja
Prednosti Castora za korisnike
UŠTEDA PROSTORA
Pohrana svih ulaznih, izlaznih i internih dokumenata u digitalnog obliku na jednom mjestu.
SIGURNOST I ZAŠTITA
Veća kontrola pristupa smanjuje mogućnost zlouporabe mogućih kod papirnog poslovanja.
BOLJA ORGANIZACIJA
Organizacija dokumentacije u elektroničkom obliku olakšava pretraživanje i pronalazak pismena.
UČINKOVITOST PROCESA
Digitalno upravljanje dokumentacijom može smanjiti vrijeme potrebno za pripremu, provjeru i odobrenje dokumenata.
ODRŽIVOST
Sustav elektroničkog poslovanja smanjuje količinu papira i drugih materijala koji se koriste za tiskanje i pohranu papirne dokumentacije, što doprinosi zaštiti okoliša.
DOSTUPNOST INFORMACIJA
Web aplikacija pruža mogućnost pristupa s udaljenih lokacija u bilo koje vrijeme s bilo kojeg mjesta. Sve izmjene vidljive su u realnom vremenu.
Dodatne mogućnosti Castora
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/cloud_blue-300x300.png)
Sigurna pohrana u oblaku
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/fin_podaci_blue-300x300.png)
Mogućnost unosa financijskih podataka za račune
![](https://centar-mcs.hr/wp-content/uploads/2023/11/import_blue-300x300.png)
Import postojećih podataka radi očuvanja povijesti
"Drag and drop'' - Povuci i pohrani digitalni dokument
Dodaj štambilj na digitalni dokument
Zainteresirani ste za ovaj program?
![Uspješno](/wp-content/themes/centarmcs/images/checked.png)
![Neuspješno](/wp-content/themes/centarmcs/images/cross.png)