Programska rješenja za Vas

Facebook oglašavanje

Oglasi na Facebooku

Facebook oglašavanje može se provoditi na 2 načina:

  • Poslovna Facebook stranica – Imidž firme se održava raznim poslovnim objavama, prikupljanjem “like-ova” tj. sljedbenika (followera) i time navođenje potencijalnih kupaca na radnje koje želite, npr. nove akcije, novi proizvodi ili usluge, novi događaji i sl.
  • Facebook oglasi – Izrađivanje Facebook oglasa koji se prikazuju željenoj demografiji potencijalnih kupaca, čime se promovirate kao firma/kompanija ili čime promovirate Vaš proizvod/uslugu.

Poslovna Facebook stranica

Održavanje poslovne Facebook stranice podrazumijeva dnevne i/ili tjedne objave poslovnih novosti koje se odnose na poslovanje Vaše firme. Ovim aktivnostima održavate, dižete i usmjeravate reputaciju i imidž Vaše organizacije u željenom smjeru. Možete prikazivati novosti koje se odnose na Vaše poslovanje, govoriti o zanimljivostima i promjenama unutar djelatnosti u kojoj poslujete, poslovnoj klimi i okruženju te uz dovoljno truda, zanimljivih rasprava i novosti možete steći veliki broj “lajkova” i time privući mnogo posjetitelja i kupaca na Vašu Web stranicu ili fizičku poslovnicu te ih navesti na željene akcije.

Uz ovakav oblik poslovnog oglašavanja i uz dovoljno uloženih sredstava, možete dosegnuti veliki broj ljudi tj. potencijalnih kupaca i/ili posjetitelja.

Facebook plaćeni oglasi

Facebook plaćeni oglasi prikazuju se u središnjim vijestima (news feedu) ili sa strane kod svakog korisnika te društvene mreže. Cijena ove vrste oglašavanja ovisi o budžetu kojeg sami određujete i načinu po kojem se oglasi naplaćuju.

Vrste budžeta

Budžet može biti:

  • Dnevni – sami odredite koliko želite plaćati dnevno za određenu grupaciju oglasa (ili samo jedan oglas). Ako se potroši dnevni budžet, oglasi se prestaju prikazivati. U nijednom slučaju nećete platiti više nego zadani budžet. Npr: ako namjestite dnevni budžet od 50kn, u nijednom slučaju nećete platiti više od tih 50kn, ali možete platiti manje ako oglas ne bude prikazan do dovoljno velikog broja ljudi.
  • Budžet prema “životnom vijeku” – pomoću ovog budžeta određujete ukupnu količinu koju ste spremni platiti za grupaciju oglasa (ili samo jedan oglas) u odabranom vremenskom periodu. Facebook-ov sustav će pokušati ravnomjerno raspodijeliti zadani budžet prema odabranom vremenskom periodu. Npr: stavite budžet od 1.000kn za vremenski period od 20 dana. Sustav će pokušati prikazati oglase dnevno u vrijednosti od 50kn. Ako prvi dan potrošite samo 20kn, sljedeće dane će sustav prilagoditi stopu prikazivanja oglasa (povećat će je), tako da se u preostalom dijelu perioda troši veći dio budžeta.

Načini naplate

  • CPM (Cost per Mile) – Trošak za 1.000 prikazivanja Vašeg oglasa nevezano za broj ljudi koju su i kliknuli na njega. Ovo je uobičajen način naplate kod Facebook oglašavanja. Prednost ovakvog oblika oglašavanja je što se oglasi prikazuju samo ciljanim korisnicima Facebooka. Npr. Želite promovirati svoj proizvod ili uslugu poput modnih dodataka ili frizerskih usluga, ali samo mladima djevojkama između 15 i 30 godina. Samo toj demografiji korisnika Facebooka će se prikazivati Vaši oglasi. Nakon 1.000 prikazivanja, platit ćete točno onu cijenu koju ste postavili.
  • CPC (Cost per Click) – Cijena po “kliku” na oglas. Ovo je napredni način naplate pomoću kojeg se Vaš oglas prikazuje koliko god ne potrošite budžet oglasa tako da korisnici Facebooka pritisnu na Vaš oglas. Svaki “klik” se naplaćuje prema cijeni koju ste postavili. Npr. s budžetom od 100kn i CPC-om od 0,50kn Vaš oglas će se prikazivati sve dok 200 ljudi ne klikne oglas.

Ukoliko Vas zanima ovakva vrsta Internet oglašavanja ili ako imate dodatnih pitanja kako se ovakav oblik oglašavanja može primijeniti na Vaše poslovanje, slobodno nas kontaktirajte.