Booking sustav za servis vozila – distributeri Mazde

Booking sustav za servis

Novi booking sustav za servis vozila od sada koristi i Mazdin ovlašteni distributer. Podsjećamo radi se o inovativnom sustavu najave vozila na servis kojeg koriste ovlašteni Opel partneri u Hrvatskoj.

Booking aplikacija za servis automobila s novim prilagodljivim (responsive) dizajnom omogućava vlasnicima automobila najavu na servis upotrebom pametnih mobitela, tableta ili mini laptopa. Uočili smo da serviseri automobila ostvaruju veću najavu preko online bookinga nego putem direktne najave. Najveći broj najava dogodi se izvan radnog vremena i vikendom.

Prijem stranaka na servis putem tablet aplikacije

Kada klijent dođe na servis, voditelji servisa ga dočekaju pred prijemom s tablet uređajem. Sustav na tabletu prepoznaje strankino vozilo, slika ga, preuzima zahtjev i otvara radni nalog, a da stranka u nijednom trenutku ne mora stati u red na prijemu vozila i predstavljati se uz hrpu dokumentacije. Značajna korist se nalazi u velikoj uštedi vremena i povećanoj efikasnosti rada u procesu preuzimanja vozila od servisera. To nadasve rezultira zadovoljstvom vlasnika automobila načinom i brzinom prijema uz više prostora za razgovor o servisu i dodatnim informacijama.